At holdet arrangement skal være en oplevelse, for dig, dine venner og familie. Derfor sørger vi for, at med hver ret vi laver, får du det bedste ud af din fest. Du kan læse om vores forskellige selskabspakker. Frokostpakkerne er mellem kl.11.30 og 17.00, og aftenpakkerne starter fra kl.18.00.
Standartbetingelser
Ved reservationer med flere end 15 gæster
Som gruppe bliver man nødt til at vælge en ens menu på forhånd. Børn og vegetarer er selvfølgelig
undtaget. Vi har desværre ikke mulighed for at gøre det anderledes af hensyn til vores planlægning i
køkkenet og restaurant. Drikkevarer til maden bestilles også på forhånd og afregnes samlet sammen
med maden for hele selskabet. Det er desværre ikke muligt at afregne individuelt af hensyn til ventetid
for jer og andre gæster - men vi hjælper gerne med at dele regningen op i flere borde, hvis dette ønskes.
Ved ændringer i antal gæster, tidspunkt eller menu, så giv os venligst besked snarest muligt, så vi kan
nå at rette det bedst muligt. Ellers må vi selvfølgelig holde os til den indgåede aftale.
Ved reservation af større selskaber ud i fremtiden, vil vi typisk bede om, at der bliver indbetalt et reservationsgebyr på 3.000 kr., som fratrækkes den endelige regning. Alle ændringer skal ske skriftligt på
mailen info@sksh.dk
Generelle principper
Ved egen medbragt vin, chokolade, kage m.m. opkræves afgift iht. Sejlklubbernes Spisehus bestemte
tariffer.
Bestilling samt ændringer til bestilling af arrangement, er først endelig gyldig ved skriftlig bekræftelse af begge parter. Frokostselskaber skal være ude af restauranten senest kl. 17.00. Restauranten
lukker senest kl. 23.00, med mindre andet er aftalt. Lejes hele restauranten ikke, sættes bordopstillingen af Sejlklubbernes Spisehus således, at der kan være andre gæster i lokalet. Ved leje af restauranten
kan bordopstillingen bestemmes af gæsten. Ved brug af konfetti og andet ekstra rengøringskrævende
adfærd, skal påregnes rengøringsomkostninger på kr. 500,- pr. påbegyndt time.
Afbestilling
Ved afbestilling af hele arrangementet indtil 30 dage før arrangementet tilbageføres hele depositumet .
Ved afbestilling eller nedjusteringer i deltagerantal senere end 30 dage før arrangement beder vi om en
kompensation for planlægningen af de reserverede pladser og vores personaleplanlægning. Så medmindre andet aftales, betales,
25% af den fulde kuvertpris for kuverter afbestilt senere end 30 døgn før
50 % af den fulde kuvertpris for kuverter afbestilt senere end 15 dag før
75% af den fulde kuvertpris for kuverter afbestilt senere end 4 døgn før
100 % af den fulde kuvertpris for kuverter afbestilt på selve dagen.
Ved selskaber der har reserveret, et lokale gælder dog stadig den oplyste min. omsætning uanset reduktionen af personantallet. Alle afbestillinger skal ske skriftligt via mail på info@sksh.dk og skal være
bekræftet på mail.