Selskaber op til 130 personer
For grupper over 15 personer

At holdet arrangement skal være en oplevelse, for dig, dine venner og familie. Derfor sørger vi for, at med hver ret vi laver, får du det bedste ud af din fest. Du kan læse om vores forskellige selskabspakker. Frokostpakkerne er mellem kl.11.30 og 17.00, og aftenpakkerne starter fra kl.18.00.


3 Timers frokost arrangement

495 pr. person

Børn u/12 år 245,-
Lokaleleje fra 500,-
Hovmesterens frokostbord bestående af 6 traditionelle danske frokost anretninger.
Hertil serveres friskbagt brød og smør.
Serveres over tre omgange
Øl, vand & husets vine ad libitum under maden,
Kaffe/te med franske macarons

4 Timers frokost arrangement

695 pr. person

Børn u/12 år 345,-
Lokaleleje fra 500,-
Velkomst med husets mousserende vin, samt ristede nødder.
Hovmesterens frokostbord bestående af 6 traditionelle danske frokost anretninger, eller 3-retter sæson menu
Serveres over tre omgange.
Hertil serveres friskbagt brød og smør.
Øl, vand & husets vine ad libitum under maden.
Kaffe/te med franske macarons.

5 Timers frokost arrangement

795 pr. person

Børn u/12 år 395,-
Lokaleleje fra 500,-
Velkomst med husets mousserende vin, samt ristede nødder
3-retters sæson menu
Hertil serveres friskbagt brød og smør
Øl, vin & vand ad libitum under maden
Kaffe/te med franske macarons

4 Timers aften arrangement

895 pr. person

Børn u/12 år 445,-
Lokaleleje fra 500,-
Velkomst med husets mousserende vin og ristede nødder
3-retters sæson menu eller sæsonens buffet.
Hertil serveres friskbagt brød og smør.
Øl, vin & vand ad libitum under maden.
Kaffe/te med franske macarons.

6 Timers aften arrangement

1095 pr.person

Børn u/12 år 445,-
Lokaleleje fra 500,-
Velkomst med husets mousserende vin og ristede nødder
3-retters sæson menu eller sæsonens buffet.
Hertil serveres friskbagt brød og smør.
Øl, vin & vand ad libitum.
Kaffe/te med avec og petits fours.

7 Timers aften arrangement

1395 pr.person

Børn u/12 år 445,-
Lokaleleje fra 500,-
Velkomst med husets mousserende vin og canapeer.
3-retters sæson menu eller sæsonens buffet.
Hertil serveres friskbagt brød og smør.
Øl, vin & vand ad libitum.
Kaffe/te med avec og petits fours.
Efter kaffen, åben bar med husets longdrinks.
Natmad.

Standartbetingelser Ved reservationer med flere end 15 gæster Som gruppe bliver man nødt til at vælge en ens menu på forhånd. Børn og vegetarer er selvfølgelig undtaget. Vi har desværre ikke mulighed for at gøre det anderledes af hensyn til vores planlægning i køkkenet og restaurant. Drikkevarer til maden bestilles også på forhånd og afregnes samlet sammen med maden for hele selskabet. Det er desværre ikke muligt at afregne individuelt af hensyn til ventetid for jer og andre gæster - men vi hjælper gerne med at dele regningen op i flere borde, hvis dette ønskes. Ved ændringer i antal gæster, tidspunkt eller menu, så giv os venligst besked snarest muligt, så vi kan nå at rette det bedst muligt. Ellers må vi selvfølgelig holde os til den indgåede aftale. Ved reservation af større selskaber ud i fremtiden, vil vi typisk bede om, at der bliver indbetalt et reservationsgebyr på 3.000 kr., som fratrækkes den endelige regning. Alle ændringer skal ske skriftligt på mailen info@sksh.dk Generelle principper Ved egen medbragt vin, chokolade, kage m.m. opkræves afgift iht. Sejlklubbernes Spisehus bestemte tariffer. 

Bestilling samt ændringer til bestilling af arrangement, er først endelig gyldig ved skriftlig bekræftelse af begge parter. Frokostselskaber skal være ude af restauranten senest kl. 17.00. Restauranten lukker senest kl. 23.00, med mindre andet er aftalt. Lejes hele restauranten ikke, sættes bordopstillingen af Sejlklubbernes Spisehus således, at der kan være andre gæster i lokalet. Ved leje af restauranten kan bordopstillingen bestemmes af gæsten. Ved brug af konfetti og andet ekstra rengøringskrævende adfærd, skal påregnes rengøringsomkostninger på kr. 500,- pr. påbegyndt time. Afbestilling Ved afbestilling af hele arrangementet indtil 30 dage før arrangementet tilbageføres hele depositumet . 


Ved afbestilling eller nedjusteringer i deltagerantal senere end 30 dage før arrangement beder vi om en kompensation for planlægningen af de reserverede pladser og vores personaleplanlægning. Så medmindre andet aftales, betales, 25% af den fulde kuvertpris for kuverter afbestilt senere end 30 døgn før 50 % af den fulde kuvertpris for kuverter afbestilt senere end 15 dag før 75% af den fulde kuvertpris for kuverter afbestilt senere end 4 døgn før 100 % af den fulde kuvertpris for kuverter afbestilt på selve dagen. Ved selskaber der har reserveret, et lokale gælder dog stadig den oplyste min. omsætning uanset reduktionen af personantallet. Alle afbestillinger skal ske skriftligt via mail på info@sksh.dk og skal være bekræftet på mail.